Pagina's

Totaal aantal pageviews

vrijdag 12 april 2013

Justin Bieber

OMG, Het is vandaag vrijdag 12 april, en morgen ga ik naar Justin Bieber. Ik ben heel erg exited ik zit al een jaar uit te kijken naar zaterdag 13 april en eindelijk is het zover. Ik ben niet altijd een belieber geweest maar mijn interesse voor Justin Bieber is erg gegroeid en sinds een jaar of 2 ben ik een enorme fan. No matter what. Het lijkt net alsof ik droom en iemand mij elk moment wakker kan maken uit deze prachtige droom. Droom ik? Nee ik ben klaar wakker en ik kan niet wachten. Ik ga met een hele goede vriendin van mij die er net zoveel zin in heeft dan ik. ( mensen ga aub niet haten dat ik Justin bieber leuk vind ) hij heeft goeie liedjes en is ook nog eens knap. Als jullie nog geen fan zijn kijk hier dan maar eens na..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten