Pagina's

Totaal aantal pageviews

vrijdag 8 maart 2013

Grappige filmpjes

Dit is geen beautyartikel, maar even iets anders. Soms heb je gewoon behoefte om te lachen en vandaag wil ik jullie aan het lachen maken met mijn favoerieten funny viedeo's. Misschien vinden jullie dit niet leuk dat weet ik niet, maar ik dacht het is het proberen waard om er eens een artikeltje over te schrijven. Nou hier komen de grappige filmpjes !

Austin Mahone haha hij is heel erg grappig ( en ook heel cute en knap natuurlijk ) Hij is een zanger en is erg leuk hier doet hij de harlem shake wie kent de nieuwe trend niet? hahaha kijk en lach ! :)

Jacksgap van hem ben ik de laatste paar dagen echt fan geworden. Hij is een youtuber uit Engeland en is zo hilarisch. Hij is een deel van een tweeling waar hij ook af en toe filmpjes mee opneemt. Hier neemt hij een filmpje op samen met Sam Pepper. Ze gaan in een lift staan om allerlei mensen te zieken te grappig haha !
Dit is weer een filmpje van Jacksgap ( jack harries ) samen met Sam Pepper. Alleen hier gaan ze niet in een lift staan maar gaan ze op een eenwieler heel de stad rond. Waar dat soms niet word geoorloofd, maar daar geven ze helemaal niks om ze gaan gewoon door.
 Dit is een mega lang filmpje van one direction ( jaja ik ben een directioner ) Dit zijn gewoon wat funny moments. Als je geen directioner bent hoef je geen haat te gaan geven kijk dan maar gewoon niet.
Deze is ook gewoon heel zielig maar toch best wel lief en grappig. Dit is een blinde kat die zijn eerste speeltje krijgt. Kijk hoe hij er van geniet hihi

Dit waren mijn funny video's Ik hoop dat jullie het leuk vonden en dat jullie een beetje hebben kunnen lachen

vinden jullie dit leuk, of willen jullie dit liever niet meer zien? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten