Pagina's

Totaal aantal pageviews

donderdag 7 maart 2013

Summer feeling





Afgelopen dinsdag was het prachtig weer ! Ik heb lekker buiten in het zonnetje gezeten met de zon op mijn gezicht en wauw dat voelde goed. Ik werd er vrolijk van en de zon gaf me echt een summer feeling. Ik weet niet of het aan mij ligt of dat jullie dat ook hebben maar als de zon schijnt word ik meteen blij. Ik krijg zin in de zomer en ook al moeten we nog een tijdje wachten ik heb er zin in ! :)

395138_411359252263661_1940282200_n_large

Helaas was de zon van korte duur. Vandaag schijnt de zon nog wel een beetje, want ik schrijf deze blogpost op woensdag maar vanaf vandaag gaat het bergafwaarts. En aankomende maandag zal er ook weer kans zijn op sneeuw ( huh wat sneeuw? ) ja echt sneeuw. Dan zal mijn summer feeling wel heel snel voorbij zijn haha. Ik heb er in ieder geval van genoten. Jullie ook?





Tumblr_mj3m8dtecu1qiaqpmo1_500_large

dit plaatje hierboven beschrijft precies mijn gevoelens haha. Nou laat maar snel de lente komen en laten we daarna de zomer invliegen ik heb er zin in !

hebben jullie al summer feelings gehad?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten