Pagina's

Totaal aantal pageviews

dinsdag 12 maart 2013

Kiko nagellak


vandaag heb ik een NOTD en een revieuw ineen voor jullie. Hierboven zien jullie de foto's van het lakje dat ik vandaag op mijn vingers heb. Het is een lakje van kiko in nummer 234. Bovenaan is met flits en rechtsonder is zonder flits. Zo kunnen jullie een beetje vergelijken hoe de kleur eruit ziet.
Hier heb ik 1 laagje op mijn nagels al hoe wel je wel wat glans heeft geeft hij verder niet echt een kleurtje aan mijn nagels.
Dan heb ik hier 2 laagjes op mijn nagels wel meer glitter maar nog steeds geen kleur arghh I want colour !

En dan eindelijk na 3 laagjes zie je een klein beetje kleur je ziet de roze ondertoon en de gouden glans al.
En dan na 4 laagjes vond ik heb goed. Hij heeft nog steeds niet heel veel kleur, maar die kleur gaat denk ik ook niet meer komen.
En da heb ik hier nog een foto van het eindresultaat met flits. In het echt geeft hij een goudere glans. Ik vind het lakje opzich best mooi, maar niet erg speciaal. Het zal geen lakje zijn waar ik snel naar zal grijpen omdat het gewoon teveel laagjes nodig heeft voor een goede dekking. Misschien is hij wel erg mooi over een andere roze kleur en dan kan je hem gebruiken als sparkling touch. Zoals op de sticker al stond, maar ik had toch verwacht dat hij beter zou dekken maar ja het is niet anders 
de lakjes van kiko zijn 4 euro 90 per stuk

hebben jullie ooit een lakje van kiko gehad? zoja wat vonden jullie ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten