Pagina's

Totaal aantal pageviews

maandag 11 maart 2013

webshop: Good 2 get

Ik kwam thuis en toen zag ik dat er een pakketje van Good 2 get op me te wachten stond. Ik kon niet wachten om het open te maken en het aan jullie te showen.

Als eerste zag ik dit leuke kaartje in de envelop zitten op de achterkant staat: 'Geef je vriend(in) een vriendschapsarmbandje cadeau. Kijk op www.Good2get.nl voor meer kleurrijke handgemaakte spulletjes' Erg leuk je kan het dus ook aan een vriend of vriendin cadeau doen
Dit kaartje wat er ook in met de tekst: www.Good2get.nl Voor originele handgemaakte cadeautjes zoals vriendschapsarmbandjes, accessoires, kleurrijke sieraden.. E-mail info@Good2get.nl

Dit armbandje heb ik ontvangen. Ik vind hem erg leuk hij is blauw met roze en mintgroen en ik zie er een soort bloemetjes patroon in jullie ook? Het leuke is dat deze armbandjes zelf zijn gemaakt en niet ergens in het buitenland zijn gemaakt. Ik vind zulke soort armbandjes erg leuk om te dragen in de zomer met nog een paar andere zodat je je hele pols vol hebt met van die leuke geknoopte armbanden

Vind jij dit armbandje ook leuk en ben je benieuwd naar meer kijk dan op www.good2get.nl de prijzen van de armbandjes liggen rond de 2 - 3 euro je hebt ook goedkopere maar ook duurdere. Ze hebben niet alleen armbandjes maar ook andere sieraden en dingen voor in huis. Neem maar snel een kijkje !

wat vind jij van zulke soort armbandjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten