Pagina's

Totaal aantal pageviews

zondag 31 maart 2013

Shoplog Essen met oa Primark, kiko en DM

heeii, ik ben al weer een tijdje geleden naar Essen toe geweest. Alleen ik heb nog altijd geen tijd gehad om er een shoplog over te schrijven, maar hier is die dan. Sorry dat er bijna geen artikelen zijn geweest de laatste tijd, maar ik heb het erg druk gehad met school dus dat ging even voor ik doe mijn best om zo vaak mogenlijk een artikel te plaatsen en hopelijk worden jullie niet boos als ik er een keertje geen tijd voor heb.

Maar laten we beginnen met wat ik allemaal heb gekocht. Ik zeg er al eventjes bij dat ik niet meer van alles de prijs weet omdat ik tijdens de reis wel wat bonnetjes ben kwijt geraakt excuses

PRIMARK ;

 Allereerst deze super leuke pyjama. Wauw wat hou ik van deze pyjama het is ijskoud buiten en dit is echt een pyjama voor als het hoog zomer is, maar ik vind hem zo leuk dat ik hem al vaak aan heb gehad. Het is een pyjama over twitter hoe leuk? ik betaalde er 7 euro voor.
 Weer een typisch zomer iets. Een bikini hij is niet heel speciaal, hij is gewoon simpel, maar wel erg leuk. Hij is fel roze en daar hou ik wel van  ( roze is mijn lievelingskleur ) ik betaalde er 5 euro voor.

Zomer. ik heb vooral zomer dingen gekocht zoals je kunt zien. Netzoals die mintgroene topje. Gewoon simpel en makkelijk te combineren fijn om dit in je kast te hebben hangen ik betaalde er 4 euro voor
 En dan alweer mijn laatste kledingsstuk is dit leuke grijze truitje met print. De print is niet al te druk, maar wel erg leuk hij schijnt wel door dus je moet er iets onder aan doen. Ik betaalde er 3 euro voor.
 Een sieradenhanger. Hoe leuk? Wie wil die nou niet hebben, ik was er super exited over en heb hem daarom al meteen opgehangen met mijn mooiste kettingen er aan. Wauw
 Een setje kammen. Wie heeft er nog geen kammen in huis liggen? Nou ik had geen kammen haha ik schaam me ervoor, maar ik had ze gewoon nog niet. Daarom vond ik het tijd om een setje aan te schaffen en deze kon ik niet laten liggen voor 1 euro 50. Jammer genoeg was de kwaliteit niet al te goed en braken de kammetjes al snel af. Jammer maar wat moet je dan verwachten voor deze pijs?
 I love this one. Dit is een van mijn favoriete aankopen mijn nieuwe iphone hoesje. Hij is echt prachtig hij is neon roze dus je valt lekker op als je hem in je handen hebt. Ik betaalde er 5 euro voor
               2 paar nepnagels, mintgroene en roze verder niks speciaals voor 1 euro 50 per stuk.
 Een paar oorbellen en wauw wat vond ik deze mooi toen ik ze in de winkel zag liggen en nam ze voor 2 euro mee. Maar wat bleek ze zijn super zwaar, als je ze in je oren hebt hangen trekt het je oorlel een beetje naar beneden en na een tijdje wordt het ook gewoon zwaar heel erg jammer vond ik dat.
Deze super leuke armbanden. Kleurrijk ik hou ervan. Vooral leuk voor in de zomer. hij kostte er 3 euro

En dan als laatste bij de primark kocht ik deze snorren mok. Erg leuk jammer genoeg weet ik de prijs niet meer sorry !
 Bij een onbekend duits winkeltje kocht ik deze ketting voor maar 2 euro die kon ik niet laten liggen.
 Bij de kiko kocht ik deze mascara. Ofja het is niet zomaar een mascara, maar een mascara serum je moet het elke avond op je wimpers doen nadat je je normale mascara er af hebt gehaald en dan met het serum op je wimpers slapen. Na 30 dagen zouden je wimpers langer moeten worden. Ik ben benieuwd ik betaalde er iets van 4 euro voor geloofde ik..
 Nog een van mijn favorieten is deze nagellak van kiko, maar het is niet zomaar een nagellak maar een nagellak met een liquid sand effect. Zo dat het lijkt dat er zand op je nagels zit. Dit is op het moment erg populair dus je zult er vast al meer over gehoord hebben ik betaalde er 4 euro 90 voor.
 Dan heb ik de laatste dingen bij de DM gekocht dit is de kruidvat van Duitsland allereerst kocht ik 4 maskertjes 1 van garnier en 3 van hun huismerk balea dm die van garnie koste ! euro en de andere 40 ct
 Wallenstrips ik heb erg veel last van wallen en ik wil er graag van af daarom kocht ik deze wallenstrips van balea dm ik heb ze 1 keer gebruikt en ik weet nog niet wat ik er van moet denken. Ik moet het nog even bekijken deze strips kostte ongeveer 4 euro.
 En als allerlaatste kocht ik nog dit mooie nagellakje van mayebeline voor 4 euro.

Dit was mijn shoplog van Essen ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer !

shoppen jullie ooit in Duitsland?
willen jullie ergens een revieuw van zien? 

1 opmerking: