Pagina's

Totaal aantal pageviews

zaterdag 30 maart 2013

liebster award

ik ben genomineerd voor de liebster award
ik ben genomineerd door truebeautyandmore en dit vond ik erg leuk !
het is bedoeld voor de bloggers met minder dan 200 followers en daar hoor ik bij
ik moet dadelijk 11 feitjes over mij gaan vertellen, 11 vragen gaan beantwoorden, 11 andere bloggers nomineren en daarna zelf 11 vragen ga bedenken dus laten we maar gaan beginnen !

11 feitjes over mij
- mensen denken dat ik erg rustig ben, maar eigenlijk ben ik best een druk meisje
- ik vind het moeilijk om elke dag een artikel te plaatsen
- ik ben pas geopereerd
- ik hou eigenlijk helemaal niet van sporten
- ik eet teveel
- ik ben twitterverslaafd
- ik zit op havo-vwo
- mijn lievelingsprogramma's zijn gtst & hollywood heights
- ik maak nu foto's met mij iphone en hoop binnenkort een camera te hebben
- ik heb een hekel aan duits
- ik ben erg onzeker

de vragen die ik moet beantwoorden :
1.Waarom ben je gaan bloggen?
ik ben begonnen met bloggen nadat ik allemaal grote bloggers ontdekte, zoals teske, vera en masha je kent ze vast wel als je de beautyblog wereld een beetje volg 

2.Wat/wie is je grootste inspiratiebron?
zoals ik hier boven al benoemde zin hun ook een beetje mijn inspiratiebron ook haal ik veel inspiratie van we heart it die plaatjes kunnen mij erg inspireren 

3.Wat vind je het leukste aan bloggen?
ik vind het leuk om met make up bezig te zijn en dit is een extra leuke manier, want schrijven vind ik natuurlijk ook erg leuk anders was ik dit niet gaan doen 

4. Waar schrijf je het liefst over?
make-up !!

5. Waar lees je het liefst over?
make-up !! 

6. Wat vind je het minst leuk om te lezen?
recepten ! 

7. Waar heb je een hekel aan?
DUITS 

8. Wat doe je het liefst in je vrije tijd?
bloggen, naar de stad, naar de bioscoop en gewoon leuke dingen doen met vrienden en familie

9. Beoefen je sporten, zo ja, welke?
nee 

10. Ben je tevreden met jezelf?
nee, totaal niet ik ben erg onzeker 

11. Wat zou je aan je zelf willen veranderen, als dat kon?
alles ! zou dat kunnen? haha 

Zelf de blogs nomineer doe ik niet aan. Ik heb gezoch maar de blogs die ik kon vinden waren al door anderen genomineerd dus dat vond ik minder leuk. Hopelijk vonden jullie dit een leuk artikel want er staan wat feitjes en beantwoorden vragen over mij in. Bedankt voor het lezen en tot gauw

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten