Pagina's

Totaal aantal pageviews

woensdag 6 maart 2013

TAG: 3 things

ik zag deze tag voorbij gaan en ik vond hem wel leuk dus besloot hem ook te doen. Jullie weten dat ik dol ben op tags. Bij deze tag moet je bij elke vraag 3 x antwoorden. Lees maar mee!



Tumblr_m020pprxkd1qd36rxo1_1280_large

3 dingen in mijn tas
1. mijn 'londen portomonee'
2. kaugom
3. sleutels

3 dingen gevonden op mijn bureau
 niks? hahah


 3 favoriete meubels in mijn kamer 
1. MIJN BEAUTYKAST
2. mijn nagellakrek
3. mijn bed

3 favoriete fruitstukken
1. aardbeien
2. druiven
3. watermeloen








 Liefde-achtergronden-liefde-wallpapers-37_large       

3 blogsites die ik haast elke dag bezoek
1. www.teskuh.nl
2. www.veracamilla.nl
3. www.beautygloss.nl

3 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
1. one way or another - one direction
2. fall - justin bieber
3. 5 minutes of your life - jacksgap ( niet echt een liedje maar ik krijg het nooit uit mijn hoofd )




537596_389783664462541_276078277_n_large
3 dingen waar ik op dit moment aan denk
1. dat ik morgen weer voor het eerst in 2 weken ziek zijn naar school toe moet
2. aan zaterdag, want dan ga ik lekker shoppen
3. en aan de zomervakantie waar ik zo erg naar verlang

3 bloggers met een leuke persoonlijkheid
1. again teske
2. again vera
3. again mascha

3 soorten favoriete make-up producten
1. mascara
2. blush
3. oogschaduw / eyeliner ( ik kan niet kiezen )




 Tumblr_mj8iuq35mv1s7awuho1_500_large

3 leukste kledingstukken uit mijn kast
1. mijn favorieten trui van de berska
2. van datzelfde merk mijn nieuwe mintgroene topje
3. mijn joggingsbroek

3 favoriete parfums van dit moment
1. play it sexy - playboy
2. fame - lady gaga
3. purr - katy perry

3 Favoriete webshop beauty&fashion
1. boozyshop
2. enchantra
3. beautiful bijoux

nou dit was de tag al ( wow deze was kort )
bedankt voor het lezen en tot de volgende keer ! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten