Pagina's

Totaal aantal pageviews

woensdag 13 maart 2013

Testers collectie

Iedereen heeft het wel: testertjes ! Ik ben op zoek gegaan naar mijn testers en kwam erachter dat ik er een behoorlijk aantal had. Mij leek het wel leuk op jullie een soort van 'kijkje' te laten nemen in mijn testerscollectie. Als je dat leuk lijkt lees dan snel verder.

Dit zijn een soort van boekjes met parfums erin je kent ze wel. Ik heb er hier onder andere liggen van: Lady gaga, Justin Bieber, Tommy hilfinger, the body shop, chanel, rihanna enzovoort.
Hier hebben we nog een heleboel zakjes met vloeibare producten erin en hiet liggen onder anderen: l'oreal, biosilk, nivea, essence, rituals enzovoort.

En nog meer parfum van bijna ALLE merken haha ik heb er gewoon teveel misschien is het leuk om een keer met deze testers en wat full size producten een winactie te doen? dat lijkt mij wel leuk, want ik doe er zelf nooit niks mee en het ligt alleen maar ik de weg ! dus als jullie het leuk vinden laat het me weten.

zouden jullie graag een winactie willen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten