Pagina's

Totaal aantal pageviews

dinsdag 21 mei 2013

Druk druk druk..

Zoals ik jullie al eerder heb verteld ben ik de hoop voor het dagelijkse bloggen allang opgegeven. Jullie weten niet hoeveel werk erin zit. Veel mensen denken dat je gewoon even een artikel schrijft en dan klaar bent voor de dag. Maar zo zit het niet, overal waar je een artikel over maakt moet je foto's van maken. Producten moet je testen. Inspiratie moet je vinden. Er komt nog een heel gedoe bij kijken. Natuurlijk vind ik het leuk om te doen anders zou ik er niet mee doorgaan. Maar een log combineren en naar school gaan is een heel gedoe. Met de proefwerkweek in zicht ben je de laatste hoofdstukken aan het leren en herhalen. Veel huiswerk, veel toetsen. Gelukkig hebben we over 4 weekjes zomervakantie ( !!!!!! ) Ik kan het bijna niet beseffen. Dit schooljaar is zo snel gegaan Ik heb een leuk maar druk jaar gehad! Volgend jaar ga ik over naar Havo3 waar ik natuurlijk ook weer zeer mijn best voor zal moeten doen. Ik zak al een niveau terug en wil niet nog verder zakker. Ik wou jullie gewoon even een persoonlijke update geven hoe het er in toe gaat op dit moment van mijn leven. Ik zal mijn best doen om minimaal 1-3 x per week iets te plaatsen en als ik extra tijd heb misschien wel meer. Maar ik kan niks meer beloven soms heb ik het gewoon te druk sorry..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten