Pagina's

Totaal aantal pageviews

donderdag 16 mei 2013

Lookbook inspiration.

Ik ben zelf meer een beauty meisje dan een fashion meisje, maar dit wil niet zeggen dat ik niet geïnteresseerd ben in fashion. In tegendeel ik vind fashion heel erg tof ! Alleen ik ben nou eenmaal beter in een leuke make-up look te verzinnen dan in een outfit te combineren. Daarom haal ik mijn fashion ideetjes vaak van een fashion site af. Bijvoorbeeld: lookbook dit vind ik een erg toffe site voor fashion. Qua kleren ben ik meestal erg simpel ik draag meestal een broek met een shirtje en vans eronder lekker basic en simpel. Ik vind dit eigenlijk helemaal geen mooie stijl, maar zoals ik al zij het is simpel en je kan er niet veel fout aan doen. Ik probeer de laatste tijd al wat meer verschillende dingen te dragen. Zo draag ik nu ook af en toe een jurkje iets wat ik voorheen nooit zo dragen. Ik ben gaan experimenteren met kleding en ik vond het erg leuk. Misschien word ik dan toch nog wel ooit een fashion girl. In deze blogspot wil ik jullie een paar van mijn favorieten lookbook foto's laten zien. Dit zijn outfits die ik erg mooi vind maar niet snel zelf zou dragen.

OUTFIT 1 :
Sheinside Dress, Collar, Shoes
Wauw, wauw, wauw dit jurkje vind ik echt prachtig. De kleur is mooi, het model is mooi en hij is lekker girly en classy. De ketting en de schoenen zijn echt heel mooi met elkaar gecombineerd. Me like.

OUTFIT 2 :





Sammydress Bag, Zlz Skirt                                                                                 
Dit vind ik ook een erg leuke outfit, deze is iets kleurrijker en wat meer voor de zomer. Ook deze outfit vind ik heel erg leuk. I love that bag by the way.

OUTFIT 3:


Sheinside Via Rose Jumper, Romwe Via Anchor Necklace, H&M Shoes, Topshop Lace Socks, Dr. Denim Jeans                                                                            
En alweer de laatste outfit een leuke lente outfit, vind ik. De hoed spreekt me niet zo aan alleen dat is mijn mening. De rest van de outfit vind ik wel heel erg tof !

Dit waren mijn 3 outfits van vandaag, misschien ga ik dit wel wat vaker doen, of misschien ook niet ik zal in ieder geval kijken hoe jullie hierop reageren en daarop zal ik mijn beslissing afstemmen. Zoals jullie waarschijnlijk al hebben kunnen merken vind ik het best lastig om over fashion te schrijven maar door het te doen kan ik het blijven leren. Wil jij nog een keer een kijkje nemen op de site van lookbook? Kijk dan boven aan het artikel voor de link van de site.

zitten jullie ooit op lookbook?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten