Pagina's

Totaal aantal pageviews

dinsdag 4 juni 2013

HEMA kwastenreiniger

Kwasten reinigen hoor je eigenlijk elke week te doen met babyshampoo, en tussen door een paar keer met kwastenreiniger. Doe ik dit? Nee.. Oops. Ik zal het eerlijk bekennen ik heb mij kwasten pas 2 keer met babyshampoo gewassen. Ik weet dat dit niet goed is, maar kwasten reinigen het is zo saai. Ben ik de enigste die dit denkt of hebben meer mensen hier last van? Ik dacht dat ik maar eens een vervanger moest kopen waarmee ik mijn kwasten toch nog een beetje schoon hou. Eerst was er alleen een kwastenreiniger van M.A.C dacht ik en die vond ik veelste duur. Maar toen kwam hema met een kwastenreiniger voor 4 euro 50 die moest ik mee naar huis nemen, kijk mee wat ik er van vond.


De cosmetic brush cleaner van hema heeft een leuke verpakking. Het reinigingsspul heeft een roze kleur en je word er meteene vrolijk van. Hoe werkt het nou precies? De bedoeling is dat je een beetje van het roze reinigingsspul op een tissue doet en er dan daarna met je vieze kwast over heen wrijft. Ik wou jullie voor en na laten zien, maar omdat de kwaliteit van mijn camera niet al de goed is komt het niet echt goed over. Alsnog wil ik ze in dit artikel zetten.

Voor:
Na:
 Conclusie: De kwasten zijn na de reiniging nog niet helemaal schoon, maar dat belooft het product ook niet. Het is een product waarmee je je kwasten tussentijds schoonmaakt. Bijvoorbeeld als je dezelfde oogschaduw kwast wilt gebruiken in een ander kleurtje kan je snel de kwastenreiniger gebruiken. Je hoeft de kwast niet uit te spoelen en ook niet te laten drogen dus het gaat heel snel en makkelijk. Ik vind het een tof product

Wassen jullie je kwasten elke week met babyshampoo?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten